Monday, 14 December 2015

KITAR DIET YANG DITAKUTI


Biasanya semasa kita diet, tubuh  kita akan kehilangan lemak dan otot. Apabila kehilangan otot badan korang akan kehilangan keupayaan untuk membakar lemak dan membantu merendahkan kadar metabolism badan.

Ringkasnya   otot diperlukan untuk memecahkan lemak. Kalau otot takde tu yang jadi sekejap diet menjadi sekejap diet tak menjadi. Asyik turun naik je, semangat nak kurus pun makin turun, turun dan turun. Akhirnya tak kurus-kurus.

Atau jika korang tidak lagi mahu meneruskan diet tersebut atau sekejap diet sekejap tak jadi diet atau  konon-konon nak tukar cara diet baru badan korang akan hilang keupayaan untuk membakar kalori. Atau badan jadi celaru. Sebaliknya berat badan akan makin bertambah.

Kitaran ini akan berulang jika anda tidak mengubah cara diet yang betul serta pemilihan pemakanan yang efektif yang boleh membantu tubuh untuk bekerja dengan harmoni.

Kesimpulan: tubuh memerlukan otot untuk membakar lemak

Jadi formulasi istimewa cinch shake bersama-sama protein leucine dapat membantu korang memecahkan kitaran diet kat atas tu. Macam mana leucine mampu mambantu korang untuk kurus secara total dan menjadi.

Leucine merupakan otot yang membina asid amino yang terdapat didalam protein bagi
+membantu mengekalkan jisim otot yang akan digunakan untuk membakar lemak secara teratur
+so badan hilang berat secara total daripada lemak yang dibakar oleh otot
+ menyokong metabolism badan

3 step utama leucine didalam cinch shake bertindak :

-mengekalkan otot
-bakar lemak yang tak diingini
-kurangkan inci

Korang nak kurus korang memang totally perlukan bantuan cinch shake ni. ia bantu bina otot untuk bakar lebih banyak lemak. Bina otot bukan sekadar nak jadi sado!

YES PACK PROMOTION
#. 2 tin cinch shake
#.1 Vitalea
#.1 Herblax
#.1 Lecithin
#.1 box tea mix
*free postage
*free postage
*free gift
*free consultation
*a lot of health & guideline

Atau #Decemberspecial  by HUSNA RAHMAN
#.1 tin cinch shake
#.1 Vitalea
#.1 lecithin
#.1 herblax
*less x%
*free postage
*free gift
*free consultation
*a lot of health & guideline




 Cara-cara nak order:
1. Directly contanct Husna melalui 011-2557 9903
2.Self order anda boleh tekan button  ORDER sini
3.Nak pergi sendiri ke branch Shaklee, anda boleh guna ID 1185474 untuk harga istimewa.
=♡=

No comments:

Post a Comment